Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Ja inte kom det 00:00 i alla fall....Kanske under natten eller imorgon bitti. Öppnade lendo och satte 500k ifall de skulle strula men inväntade med att klicka om det stod typ 0.1% men ännu en natt utan resultat. Hade man fått sjukt låg ränta så...

Har lite svårt att förstå hur det kan vara så viktigt att sitta uppe och vänta på uppdateringen och bli missnöjd när den inte kommer!

Ingen uppdatering ännu. Har det kommit under dagen någon gång?
Tror tyvärr den chansen är rätt liten. Enda gångerna jag vet med mig att det kommit månadsuppdateringar vid den tidpunkten är när UC haft stora tekniska problem, men så tycks inte fallet vara den här gången. Och på helgerna brukar det inte ”hända någonting”, förutom förfrågningar, anmärkningar som försvinner ett visst datum och liknande (och att det passerat en viss tid sedan man fått anmärkningar/ förfrågningar).
Jag hoppas jag har fel men tror vi får vänta till 00.00 natten till måndag 21/2 hur udda det än känns vad gäller datum/tidpunkt.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp