Klassikern som ingen kan svara på ...När är månadens uppdatering?
Så det säger du ... Möjligen så är han lika bra på att gissa som alla andra.Jo @Terry_ brukar ha superkoll så det stämmer inte![]()

Förresten så kan jag med passa på att gissa!!Så det säger du ... Möjligen så är han lika bra på att gissa som alla andra.![]()
Någon gång mellan den 10-18/1 ...Snyggt men tänk på att inte slita ut dig själv för mycket tillslut kanske du brakar som människa. Du måste leva också!Har för tillfället 4 synliga krediter på UC, totalt 125K i utrymme. Betyget är på 23.3% men kommer definitivt att öka vid månadens uppdatering pga går från 54% nyttjadsgrad upp till 68% nyttjadsgrad.
Blanco ligger på 425K, uppdelat på 2.
14ff (kommer ha 7st i slutet av juni och blir då tvungen att chansa för att samla lite)
Inkomsten ligger på 248K, underskott 34K. Efter deklarationen detta år bör jag dock ligga på 210K inkomst och underskottet räknar jag med vara kring 60-70K. (Studerat)
Oklart hur det kommer gå med sånt högt underskott och så hög belåning. En kredit är nollad men låtit den ligga kvar för att ha bättre nyttjadsgrad procent..
Söker jobb nu inom IT då jag är färdig med studierna sedan December så räknar med att ha hittat något i Febrari men fan, ser lite mörkt ut. Har 240K utanför UC också så totalt närmare 750K i skulder på en inkomst på ynka 210k.
Vet inte hur jag fortfarande lever men vägrar att släppa något. Skulle det vara uppdelat på 2 lån går det att lösa sålänge jag får jobb inom IT och fortsätter extrajobba resturang några år. Lärde skriva av mig lite. Blir den 15e iallafall 8 månader spelfri så något ska man vara glad över!
Med den viljan ärTack! Jag lever dugligt ändå, bor i en fin lägenhet med världens finaste tjej med fin ekonomi men jag har valt att inte be henne om hjälp för att jag inte vill belasta hennes ekonomi.
Det är tufft men det går, om jag kunde få ner min totala månadskostnad som i dagsläget ligger på 15K skulle det gå att lösa, så jag ger inte upp! Förhoppningsvis efter juni ligger månadskostnaden på 10K. Just nu går jag bara back varje månad på kring 5K för att överleva så ingen ammortering sker liksom. Skatteåterbäring bör vara åtminstone 20K skulle jag tro dessutom så bara där kan jag släcka en av krediterna helt.