Fortsätter sakta men säkert krypa neråt. Från 6,7 till 6,3 % idag. Förmodligen pga månadsskifte.
Hur fungerar detta egentligen.
Jag betalade tillbaka på en Gothia inkasso skuld på 50 000:- ( Slantar & Cash Buddie) förra veckan.
När först kommer man kunna se någon skillnad på Kreddy? För där står fortfarande mina 2 andra krediter på totalt 30 000:-, som jag betalar av varje månad. Jag trodde inkasso skulden skulle göra någon skillnad för mitt UC? Borde jag ha betalat credway + ecster (gått till inkasso) som finns när jag loggar in på Kreddy?
Att jag betalade av Gothia inkasso skulden verkar iaf hittills inte gjort ett skit, förutom att det är jävligt skönt att slippa Gothia kostnaden varje månad, med en ränta som käkar upp väldigt mycket.

Det gör bara skillnad om du betalar av synliga lån. Så det är alltid bra städa undan det som syns på UC först. Fast är ju skönt med att bli av med skulder oavsett![]()
Beror på hur många du har, har du 14 händer nog inte mkt har du 1 betydligt större chans att det ändrasHej en fundering hur mycket brukar betyget ändras vid en FF eller är det olika? Funderar på söka samlingslån men vill häller inte att betyget ska gå ner för mycket