Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Skall bli intressant hur min ser ut i nästa uppdatering

Ligger just nu på 38,4% efter har fått lån på 300k beviljat med misskött kredit.

5 FF (1 togs i december, 2 i januari) du som jag va att ta igen i januari,
Nästa försvinner Juli, sedan augusti 1.

Har dock betalat av sjukt många synliga krediter/lån som kommer synas som avslutade till nästa uppdatering
samt betalat av månads betalningar.

Ett kreditkort är snart under 50% utnyttjande så då lär det sjunka lite mera.

Ser också fram emot kommande månadens uppdatering. 40.4% i dagsläget och droppat från 49% senaste månaderna utan att direkt minska skuld.

Har nu dragit av lite på:
Betalkoll 5K/10K
Remember Kredit 27K/30K
Credway 27K/30K

Dessa har varit konstant maxade varje månad i över ett år i princip så ska bli intressant att se om de gör någon ändring, skönt att kickstarta nedbrytningen av dom lite iallafall oavsett. Blir kring strax under 10% skillnad i utnyttjat kredit så förväntar inga under men . Kommer även tappa 6 av 22 förfrågningar under Februari så någonting lär ju iallafall hända i Februari. :face3hearts:

Ser också fram emot kommande månadens uppdatering. 40.4% i dagsläget och droppat från 49% senaste månaderna utan att direkt minska skuld.

Har nu dragit av lite på:
Betalkoll 5K/10K
Remember Kredit 27K/30K
Credway 27K/30K

Dessa har varit konstant maxade varje månad i över ett år i princip så ska bli intressant att se om de gör någon ändring, skönt att kickstarta nedbrytningen av dom lite iallafall oavsett. Blir kring strax under 10% skillnad i utnyttjat kredit så förväntar inga under men . Kommer även tappa 6 av 22 förfrågningar under Februari så någonting lär ju iallafall hända i Februari. :face3hearts:

krediter skall max ha 50% utnyttjande så lär du ser extremt stor skillnad samt att bankerna gillar att dom inte är maxade.

krediter skall max ha 50% utnyttjande så lär du ser extremt stor skillnad samt att bankerna gillar att dom inte är maxade.

Ja jag tror stora skillnaden kommer ske där, får se i April troligen då jag kan halvera av dom lite mer med skatteåterbäringen! Målet är att få samlingslån i Oktober senast för att kunna få leva igen så nu börjar nedräkningen på riktigt.

Förstår inget, hade 10 ff. Idag försvann den ena.

Men inget hände på min UC score, uppdateras inte det direkt, precis som vid förfrågningar?

Efter 7ff kommer det hända nåt 10e för mycket
Åh typiskt. Tack för ditt svar i varje fall, det uppskattas!

De jag har är tagna
02-13
02-22
02-26
06-08
06-22
07-12
07-13
10-22
12-21

Så tre till försvinner i februari, samt att de tagna i juli blir över 6 månader då. Så får hoppas att siffrorna blir bättre i slutet av februari.
Ligger på 13.82 samt 492 i kreditkollen just nu.

Får försöka överleva en månad till innan jag ansöker om nytt samlingslån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp