Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Ser trevligare ut när det står 0kr men okey, det va ju bra. Intressant att man kan rapportera in på flera olika sätt. Borde finnas ett sätt.

Hur tar man en UC på sig själv?

Förstår hur du menar. Ser ju snyggare ut för dig, men bankerna ser ingenting efter den är avslutad!

Tror du kan beställa en kopia, men tror det kostar. Annars kontakta kundtjänst eller ta del av ucn när du söker nästa lån

Förstår hur du menar. Ser ju snyggare ut för dig, men bankerna ser ingenting efter den är avslutad!

Tror du kan beställa en kopia, men tror det kostar. Annars kontakta kundtjänst eller ta del av ucn när du söker nästa lån
Ja, det va lite så. Kanske UC kan nolla? Dom skulle återkomma när dom visste mer.

Ska se om jag hittar någon som kan skicka en upplysning utan att den registreras.

Ja, det va lite så. Kanske UC kan nolla? Dom skulle återkomma när dom visste mer.

Ska se om jag hittar någon som kan skicka en upplysning utan att den registreras.

Gick in på uc. Gå in på kontaktformulär och sedan registerutdrag. Verkar som att det ska funka :)

Inatt blir en av mina 3 ff 6 månader gammal. Upp till bevis om det gör något med betyget. Tror inte det och förväntar mig inte att något händer. Men värt att kolla iaf. :rolleyes:

När får man UC guld (kreditbetyg) ?
Är det vid 0,1 eller får man det tidigare ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp