Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Det förklara ju inte varför det står 0k på vissa och hela beloppet som andra. Allt är ju betalt och avslutat. Det borde väl stå 0kr på alla? Är det något som kreditbolagen missat?

Jag skulle helt klart dubbelkolla med den banken där skuldsaldot inte står på 0 kr. Det kan ta upp till 2månader innan rätt information hamnar hos UC har jag fått information om.

Jag skulle helt klart dubbelkolla med den banken där skuldsaldot inte står på 0 kr. Det kan ta upp till 2månader innan rätt information hamnar hos UC har jag fått information om.
Tack! Ska ta reda på varför det är som det är. Återkommer..

Det förklara ju inte varför det står 0k på vissa och hela beloppet som andra. Allt är ju betalt och avslutat. Det borde väl stå 0kr på alla? Är det något som kreditbolagen missat?
när betalade du in och avslutade?
Det som visas nu är vad som du skulle ha haft i slutet av december

Kolla så att din totala skuld har minskat med det du har betalat in.

Sen när du får en uc-kopia vid upplysning sp ser du krediterna/lån som bankerna ser

Kolla så att din totala skuld har minskat med det du har betalat in.

Sen när du får en uc-kopia vid upplysning sp ser du krediterna/lån som bankerna ser
Skulderna har fösunnit helt enligt plan. Men jag vill veta varför vissa avslutade blancon inte är nollade. Det ska stå kredit 0kr utnyttjad 0kr som det står på vissa. Det måste UC svar på och lösa. Hur tar man en upplysning på sig själv så man kan se hur det ser ut när banken tar en?

ok, kanske

om du kollar i appen Kreddy hur ser det ut där? för där försvinner avslutade krediter helt på månadsuppdateringen efter att man har avslutat krediterna
I Kreddy är alla borta utom en då som jag har kvar. Inget annat syns.

när betalade du in och avslutade?
Det som visas nu är vad som du skulle ha haft i slutet av december
10 Nov betalde jag in allt. Där krediten synd är uppdaterade 30 Nov, och de som uppdaterades 31 dec står krediten som 0kr. Har kontaktat UC som skulle återkomma.

Skulderna har fösunnit helt enligt plan. Men jag vill veta varför vissa avslutade blancon inte är nollade. Det ska stå kredit 0kr utnyttjad 0kr som det står på vissa. Det måste UC svar på och lösa. Hur tar man en upplysning på sig själv så man kan se hur det ser ut när banken tar en?

I Kreddy är alla borta utom en då som jag har kvar. Inget annat syns.

10 Nov betalde jag in allt. Där krediten synd är uppdaterade 30 Nov, och de som uppdaterades 31 dec står krediten som 0kr. Har kontaktat UC som skulle återkomma.
ok, men då syns dom ju bara för dig och påverkar inte betyget på något sätt. det är ju som pala87 skrev att det har rapporterats in olika bara

Precis! Står det avslutat så betyder det att lånet är nollat!

Precis! Står det avslutat så betyder det att lånet är nollat!

ok, men då syns dom ju bara för dig och påverkar inte betyget på något sätt. det är ju som pala87 skrev att det har rapporterats in olika bara
Ser trevligare ut när det står 0kr men okey, det va ju bra. Intressant att man kan rapportera in på flera olika sätt. Borde finnas ett sätt.

Hur tar man en UC på sig själv?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp