Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Om årslönen för 2020 har ökat med 50 000. Är det något som gör någon skillnad när siffrorna för detta år kommer in i minuc? Eller är det för lite.

Beror på. I vissa fall jämförs man med folk som tjänar mycket och det kan slå negativt. Men generellt påverkar det till din fördel.

Med allt annat lika undrar jag lite hur mitt betyg blir i januari. Har 0.7, tagit bort ett kreditkort som jag inte använder och minskat gränsen på ett med 5000 vilket innebär att det är mer eller mindre maxat..

Med allt annat lika undrar jag lite hur mitt betyg blir i januari. Har 0.7, tagit bort ett kreditkort som jag inte använder och minskat gränsen på ett med 5000 vilket innebär att det är mer eller mindre maxat..

Bisarrt att jag och du har samma betyg när jag har 900K synligt blanco.

Någon som vill gissa ? Inatt försvinner en ff ligger på 6ff nu ligger på 11% riks ..... den 15dec kom jag ner från 7ff till dagens 6ff och jag gick ner från 14% till 11% nu inatt som sagt är det dags igen tror ni det kan hända igen en stor förändring? Går ner då till 5ff ? Spännande i vilket fall närmar mig mitt samlingslån som jag väntat hela året o längre än så pga dumma ff mm

Vet inte din blanco situation men har du något som tynger ditt betyg förutom det kreditkort? för att jämföra så har jag 700.000 i blanco och inga kreditkort och har 0.9 I betyg. Inga anmärkningar och två FF. Tror att om du tar bort din kort så åker du ner till 0.4 iaf. Min sambo har inga och 250.000 i blanco 415.000 inkomst, hon har 0.4% i betyg

Vet inte din blanco situation men har du något som tynger ditt betyg förutom det kreditkort? för att jämföra så har jag 700.000 i blanco och inga kreditkort och har 0.9 I betyg. Inga anmärkningar och två FF. Tror att om du tar bort din kort så åker du ner till 0.4 iaf. Min sambo har inga och 250.000 i blanco 415.000 inkomst, hon har 0.4% i betyg
nu mer eller mindre blir det kreditkortet som är kvar maxat som jag tolkar det så betyget kommer bli mycket sämre av att säga upp det andra kortet och minska krediten

nu mer eller mindre blir det kreditkortet som är kvar maxat som jag tolkar det så betyget kommer bli mycket sämre av att säga upp det andra kortet och minska krediten

Har nog något mer kort också som jag borde avsluta, men av de 2 nu så går det från nyttjat 13000 av 50000 till att pga minskad kredit och avslutat kort bli kanske 12000 av 15000 nyttjat

bisarrt att jag pendlar mellan 0,3 och 0,4 med 1,3 mkr synligt hahah

Hur många kreditgivare har du och hur många aktörer? Fick du några bud sist du sökte med det betyget?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp