Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag har sökt ett lån via Zmarta i maj men nu såg jag att det tog 2 ff en som Zmarta tig och det andra tog banken som fick lånet bevlijat! Vem ska jag kontakta nu Zmarta eller den banken som tog andra ff? Finns det nå chans att Banken tar bort den andra ff?

Jag har sökt ett lån via Zmarta i maj men nu såg jag att det tog 2 ff en som Zmarta tig och det andra tog banken som fick lånet bevlijat! Vem ska jag kontakta nu Zmarta eller den banken som tog andra ff? Finns det nå chans att Banken tar bort den andra ff?
Vilken bank var det? Ibland tar banken man lånar av för att man måste öppna ett bankkonto hos dom. Det har hänt mig med bl.a Nordea.

Står det två olika ff på minuc? Eller du fick flera omfrågekopior i kivra/posten?

På vilket sätt har låntagarna hjälpt dig med en plan? Trodde bara de förmedlade lån?
De gick igenom hela ekonomin och gjorde en plan med flera alternativ. Frysta räntor, avbetalningsplaner och sedan köra snöbollseffekten. Så för mig fanns det inga möjligheter till att förmedla för lån.

Screenshot_20201222-120234_Kreddy.jpg
Screenshot_20201222-120534_Kreddy.jpg
Mitt UC betyg gick från 4,6 ner till 0,5? Kan det vara för att för att jag betalat in till mitt remeber kreditkort så den bara är utnyttjad till hälften?

ja nyttjandegraden på kreditkort har jättestor betydelse för betyget
Ja där ser man svart&vit hur mkt nyttjandegraden kan ställa till med. Men innebär detta att om jag betalar in hela remeber att betyget kommer sjunka till 0,1?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp