Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Tror ni uppdatering sker ev slutet på denna vecka eller får vi snällt vänta? Kanske blir en väldigt sen uppdatering den här månaden med.
Tror det kan bli tor eller fre 12-13 nov. Nu har de ju nyss kört någon form av ”föruppdatering” så jag tror inte på liknande försening eller kaos som förra månaden. Men med det sagt så har man ju haft fel förut..o_O

Jag har lite funderingar, ifall någon här har en gissning. Idag har jag en Score på 13,29. Jag har inga FF, inga lån/krediter överhuvudtaget förutom ett CSN lån på ynka 40000 kvar. varken som syns på uc eller någon annan stans. Dock har jag 2 anmärkningar, 1 som försvinner i december i år. Och en anmärkning på 260kr. Den försvinner i juli nästa år. Jag hade missat 2 räkningar och flyttade utomlands. Därav anmärkningarna. Min inkomst ligger på 327000. Min fråga är: Tror ni min Score kommer sjunka till bra/mycket bra då jag inte har någonting annat som är "negativt" enligt uc vad jag förstår. När anmärkningarna försvinner?
Och om någon är intresserad delar jag gärna med mig om den höjs eller sänks efter det att anmärkningarna försvinner.

Börjar bli lite missnöjd med min uc min uppdateras inte som den ska verkar det som iaf uc-score delen den visar fortfarande september någon mer som upplevt samma sak?

Börjar bli lite missnöjd med min uc min uppdateras inte som den ska verkar det som iaf uc-score delen den visar fortfarande september någon mer som upplevt samma sak?
Uppdateringen är inte gjord än, gissar på natten till 12:e eller 13:e men det skulle även kunna bli efter helgen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp