- Meddelanden
- 734
- Mottagna reaktioner
- 322
- Poäng
- 487
Ja så är detEn FF som är 360-364 dagar har inte samma påverkan som en FF som är ny.

Ja så är detEn FF som är 360-364 dagar har inte samma påverkan som en FF som är ny.

En FF som är 360-364 dagar har inte samma påverkan som en FF som är ny.

Det är ganska lätt att att forfarande ha 0,1-0,2 men en bra ekonomi trots 3-4 kanske t.o.m. 5 ff om dom inte är nya. Om samtliga är färska är det dock i princip omöjligt.Detta har ju dock inte blivit bevisat än
I mitt fall har det aldrig varit skillnad på om en FF varit en månad, sex månader eller 11 månader.
Hur länge räknas en ff som "färsk"?Det är ganska lätt att att forfarande ha 0,1-0,2 men en bra ekonomi trots 3-4 kanske t.o.m. 5 ff om dom inte är nya. Om samtliga är färska är det dock i princip omöjligt.
Intressant, det är säkert mycket individuellt. Jag hör till dem som märkt skillnad när anmärkningar blivit 6 månader gamla och det ”till synes” inte verkar finnas någon annan förklaring what so ever. Samtidigt jämförs man ju ständigt med alla andra i Sverige i ”sin grupp”, så exakt vilka parametrar som gör vad är helt omöjligt för någon av oss att sägaDetta har ju dock inte blivit bevisat än
I mitt fall har det aldrig varit skillnad på om en FF varit en månad, sex månader eller 11 månader.

Har du tur så strular systemet som det gjorde i Oktober. Folk fick plötsligt oförtjänt bra score och efter anökan fick de samlingslån som aldrig gått igenom annars. Har man ett dåligt score skadar det nog inte att vara uppe ikväll och imorgon tidigt för att kolla sitt score om man har tur igen. Det verkar vara bekräftat att den score som man ser är den som skickas till bankerna, så med lite tur så står det "0 i lån" inatt igen och swish så har man bra erbjudanden. Ingen garanti, men halvdussinet vänner här på forumet lyckades i Oktober. Nästa "officiella" uppdatering skall komma på torsdag 12:e Nov, så även då kanske man har tur.....Tänkte söka ett samlingalån här nu idag, men spela det någon roll att de är
Söndag eller att uc ska hålla sin tjänst stängd?? Tacksam
För svar