från den 18 november kommer de försvinna 5st ff och en försvinner slutet av dec. Hoppas på bra betyg då så man kan eventuellt ta ett litet samlingslån om inte betyg är bra så väntar jag ut de andra ff som försvinner en i mars och 4 i maj. Känner att jag ser ljuset i tunneln nu.
Hej! Har du någon betalningsanmärkning, missbrukad kredit, skuldsaldo, utmätningsförsök eller liknande? Om inte kommer det göra stor skillnad när du blir av med så pass många förfrågningar, beroende på hur många du har totalt? Kreditkort drar däremot ner betyget jättemycket, speciellt när de är fullt utnyttjade, i den ”bästa av världar” skulle du göra dig av med korten eller börja beta av dem en i tagetJag är så spänd nu på november, imon försvinner en ff och hoppas kanske de kan bli en liten förändring från 26.3, har betalat av volvo kortet, har inte rört någon av mina krediter som har varit maxade inga jätte förändringar men många bäcka små tänker jagfrån den 18 november kommer de försvinna 5st ff och en försvinner slutet av dec. Hoppas på bra betyg då så man kan eventuellt ta ett litet samlingslån om inte betyg är bra så väntar jag ut de andra ff som försvinner en i mars och 4 i maj. Känner att jag ser ljuset i tunneln nu.
Jag är så spänd nu på november, imon försvinner en ff och hoppas kanske de kan bli en liten förändring från 26.3, har betalat av volvo kortet, har inte rört någon av mina krediter som har varit maxade inga jätte förändringar men många bäcka små tänker jagfrån den 18 november kommer de försvinna 5st ff och en försvinner slutet av dec. Hoppas på bra betyg då så man kan eventuellt ta ett litet samlingslån om inte betyg är bra så väntar jag ut de andra ff som försvinner en i mars och 4 i maj. Känner att jag ser ljuset i tunneln nu.