Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Har ett amex kort med ca 68 000 på som jag delbetalar ca 5000 i månaden.

alltid skött betalningar osv ..

Om man vill förbättra kreditbetyget , hjälper det att säga upp kortet och fortsätta betala ?
Använder inte kortet alls nu.

Om man vill förbättra kreditbetyget , hjälper det att säga upp kortet och fortsätta betala ?

Det hjälper, ja. Dock så är det inte alla kreditgivare som man kan avsluta krediten och fortsätta delbetala utan att betala totalsumman på en gång i isåfall, jag vet inte hur det är med Amex.

Det hjälper, ja. Dock så är det inte alla kreditgivare som man kan avsluta krediten och fortsätta delbetala utan att betala totalsumman på en gång i isåfall, jag vet inte hur det är med Amex.
Oki , får slå dom en pling och kolla … egentligen inte i behov av kortet.. tänkte ta ett lånelöfte för bostadsrätt snart och vill ha allt så bra som möjligt.

Såg att min kreditomdöme på UC uppdaterades idag/inatt, sjönk från 3,8% till 3,29%. Inga nya uppgifter har kommit in eller någon FF som försvunnit (nästa försvinner i september). Någon som vet varför det kan ha gjort så?

Såg att min kreditomdöme på UC uppdaterades idag/inatt, sjönk från 3,8% till 3,29%. Inga nya uppgifter har kommit in eller någon FF som försvunnit (nästa försvinner i september). Någon som vet varför det kan ha gjort så?
Samma för mig och jag har ingen aning om varför...

Ligger kreddy nere?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp