Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Någon som vet vad det innebär att ens uc betyg inte ändras varken till de bättre eller sämre? Det bara står still på samma som föregående månad

Att din kreditvärdighet är oförändrad?

Vad menar du det är vad det innebär? Trodde att åtminstone min UC risk skulle gå ner någon procent men den står som oförändrad efter senaste uppdateringen

Nu går det bara runt .

"Någon som vet vad det innebär att ens uc betyg inte ändras varken till de bättre eller sämre?"

Det innebär att din kreditvärdighet är oförändrad

Nu går det bara runt .

"Någon som vet vad det innebär att ens uc betyg inte ändras varken till de bättre eller sämre?"

Det innebär att din kreditvärdighet är oförändrad
Synd trodde att det skulle ske någon liten förändring men får då hoppas på nästa uppdatering. Tack för förtydligande Lasseman

Synd trodde att det skulle ske någon liten förändring men får då hoppas på nästa uppdatering. Tack för förtydligande Lasseman
Varför borde den går ner? Har din situation förändrats avsevärt sedan uppdateringen innan?

Vad menar du det är vad det innebär? Trodde att åtminstone min UC risk skulle gå ner någon procent men den står som oförändrad efter senaste uppdateringen

Det beror ju på dig. Har du lånat, betalat av lån, sökt lån, flyttat, gift dig, köpt hus eller gjort något annat som påverkar din kreditvärdighet? Annars ska väl inte betyget ändra sig utan vidare.

Det beror ju på dig. Har du lånat, betalat av lån, sökt lån, flyttat, gift dig, köpt hus eller gjort något annat som påverkar din kreditvärdighet? Annars ska väl inte betyget ändra sig utan vidare.
Har nollat lån/krediter till Qliro så trodde det åtminstone skulle ändras nått men tydligen inte

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp