Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

OMG!!!!
Jag är så chockad!!
Mitt betyg var 3,1 förra månaden och nu sjönk det till 0,8?!?! Jag har ALDRIG legat så lågt så länge jag har haft koll på betyget.

Allt pga att jag nollade mina kreditkort!
Och på söndag försvinner en ff.
På måndag söker jag lån, testade för 2 månader sen fick inga erbjudanden. NU HOPPAS MAN!!!

Har betalt bort och avslutat flera lån/krediter.
Riskprognos har sänkts från 5,9 till 0,76. Uc score är densamma och omdöme mindre bra. Vad kommer det sig att score inte förändras när riskprognosen sänkts så mycket?

Mitt betyg oförändrat trots att jag betalt av ett lån och har 65000 mindre i totalskuld från förra månaden. 0.95 fortfarande.

Oh, över mina förväntningar igen -ligger nu på 1,1! Detta gjorde mig dock lite osäker nu på när jag ska söka. Jag har en ff som går ut den 25/7, min näst sista. Då lär jag ju gå under 1 och få utmärkt betyg? Hur stor skillnad tror ni det gör för ansökan Att ha betyg 1,1 eller 0,9 och under? Jag måste söka innan nästa uc uppdatering, eftersom jag la in all lön på att betala av kreditkorten vilka jag sedan har utnyttjat igen.

Oh, över mina förväntningar igen -ligger nu på 1,1! Detta gjorde mig dock lite osäker nu på när jag ska söka. Jag har en ff som går ut den 25/7, min näst sista. Då lär jag ju gå under 1 och få utmärkt betyg? Hur stor skillnad tror ni det gör för ansökan Att ha betyg 1,1 eller 0,9 och under? Jag måste söka innan nästa uc uppdatering, eftersom jag la in all lön på att betala av kreditkorten vilka jag sedan har utnyttjat igen.
Betyget utmärkt är när man har under 0,1.
0,2-0,9 är betyget mycket bra.
1-4 är ”bra”.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp