Hon skrev ju precis att hon pratade med dem och fick informationen.Vad baserar du det på?
Jo men collectors hantering behöver ju inte stämma med alla. Sen tror jag att alla lånegivare försöker få en att ansöka direkt hos dem pga att de slipper betala förmedlingskostnaderna osv.
Nej alla är olika, detta gäller enbart Collector. Jag trodde det var tydligt utifrån informationen i tidigare inlägg.
Gratulerar njut nuHar nåt fel smugit sig in.
Idag är min anmärkning (utmätningsförsök) borta, min uc gjorde ett gigantiskt hopp.
från 4,6 till 0,4 efter att det senaste året gjort steg i 0,1 varje månadsskifte från 5,6 för ca: 1 år sedan. När förfrågningar har gått ut har det inte rört sig något alls. Hade hoppats på en stor förbättring men detta trodde jag aldrig.
Visa bilaga 982
erkänn du har loggat in mer än en gång för o kolla att det stämmer hahahaHahaGratulerar njut nuerkänn du har loggat in mer än en gång för o kolla att det stämmer hahaha

Har nåt fel smugit sig in.
Idag är min anmärkning (utmätningsförsök) borta, min uc gjorde ett gigantiskt hopp.
från 4,6 till 0,4 efter att det senaste året gjort steg i 0,1 varje månadsskifte från 5,6 för ca: 1 år sedan. När förfrågningar har gått ut har det inte rört sig något alls. Hade hoppats på en stor förbättring men detta trodde jag aldrig.