Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Wow..känner samma känsla. Jag har 1,8 i betyg men tre förfrågningar försvinner snart..väntar spänt..grattis

Hur är dina andra förutsättningar..inkomst, skulder, underskott etc..med ditt fina betyg tänker jag nyfiket?

Mitt betyg sjönk från 13.5% till 9.1% när min sista anmärkning försvann. Nu är jag förväntansfull när nya deklarationen kommer in 410k cirka och att min credway junker till cirka 10k nyttjat av 20k.

vad tror ni om mitt betyg. Blev nämligen lite snopen att de inte sjönk mer när sista anmärkning försvann. Får vänta och se.

Mitt betyg sjönk från 13.5% till 9.1% när min sista anmärkning försvann. Nu är jag förväntansfull när nya deklarationen kommer in 410k cirka och att min credway junker till cirka 10k nyttjat av 20k.

vad tror ni om mitt betyg. Blev nämligen lite snopen att de inte sjönk mer när sista anmärkning försvann. Får vänta och se.

Antar att uc inte gillar dåliga krediter ?

Mina två ff blev sex månader och betyget sjönk 0,05.

En liten fråga. Tog ett lån förra veckan hos Santander men har nu ångrat det och ska idag eller imorgon betala tillbaka det. Någon som vet om lånet syns på nästa uc uppdatering?

En liten fråga. Tog ett lån förra veckan hos Santander men har nu ångrat det och ska idag eller imorgon betala tillbaka det. Någon som vet om lånet syns på nästa uc uppdatering?

Tror tyvärr det. Tror gränsen går precis vid månadsskiftet och även om idag skulle vara brytdagen så tar det ju någon dag eller två innan din inbetalning hamnar hos Santander :-(

Så då kommer lånet synas på uc i ett år även om jag ångrade lånet inom 14 dagar?

Så då kommer lånet synas på uc i ett år även om jag ångrade lånet inom 14 dagar?

Det kanske finns någon sorts ångersystem enligt konsumentlagstiftningen. Typ öppet köp för lån, jag kan ju tycka det borde göra det. Någon som vet? Men om du betalar in lånet nu kommer det ju vara borta nästa uppdatering runt den 15 juli. Däremot kommer nog Santanders förfrågan finnas kvar ett år.

Kommer deklarationen med nu vid 15 juni uppdateringen. ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp