Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Försöker optimera mina förutsättningar för ett samlingslån och undrar ifall det gör någon som helst skillnad ifall man har en (drygt elva månader gammal) ff jämfört med att ha noll förfrågningar. Någon som vet :)?

En ff till försvann inatt. Gick från 1,7 till 1,3. Känns bra :) Två sycken kvar. Nästan försvinner om 20 dagar och då har förhoppningsvis UC uppdaterats med nollat kreditkort (14 av 30 K) också :-D

Försöker optimera mina förutsättningar för ett samlingslån och undrar ifall det gör någon som helst skillnad ifall man har en (drygt elva månader gammal) ff jämfört med att ha noll förfrågningar. Någon som vet :)?

Ja betyget brukar gå ner lite oftast när förfrågan försvinner efter 12 månader.

Ja betyget brukar gå ner lite oftast när förfrågan försvinner efter 12 månader.

Då satsar jag på att vänta några veckor till på att söka samlingslån. Blir i början av juli istället för mitten av juni. Så otålig, men att kunna söka med 0 ff och noll i kredit (efter att ha stökat undan Betalkoll också) måste ju bara vara bra :)

Undrar en sak ang förfrågningar? Ibland nämner man en 'dålig ' förfrågan..vad menas med det..alltså en förfrågan som är fulare än d andra?

Hej! Försvinner Betalkoll från uc när man vill avsluta krediten trots den inte är helt återbetald?

Tack snälla för svar. Ringde du och sa att du ville avsluta krediten eller går det att mejla?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp