- Meddelanden
- 1 796
- Mottagna reaktioner
- 1 249
- Poäng
- 867
Ingen update här än!
jäkla tid de tar...
Ingen update här än!
Med tanke på utvecklingen & med tanke på att Credigo,Credway,Easycredit,Goodcash,Vivus mfl mfl börjat rapportera så bör ni som har synliga sämre lån som Klarna,Fairlo,Ferratum & dylika söka så snart ni bara kan för det är nog inte en fråga om utan när en hel del andra går över till att rapportera till UC...
Chattar med kundservicen nu, o då säger hon att dom ska börja rapportera...Kollade av med Klarna precis om de skall/funderar på att börja rapportera in de skulder man har där till UC. Men det skall dom ej och har inte ens gått i dom tankarna tydligen![]()
Wtf.. pratade med dom precis jag med. Hon jag pratade med hade ingen info om att de skulle börja rapportera.Chattar med kundservicen nu, o då säger hon att dom ska börja rapportera...
Wtf.. pratade med dom precis jag med. Hon jag pratade med hade ingen info om att de skulle börja rapportera.
Vi skulle bli förvarnade innan detta sker sa hon sen.Vilket skämt, ingen har någon koll på läget. Förvånar mig ej om de dyker in redan nu.
Okey, så lär inte ske denna månad. Får hoppas det regnar pengar snart så man får bort dessaVi skulle bli förvarnade innan detta sker sa hon sen.