Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Med tanke på utvecklingen & med tanke på att Credigo,Credway,Easycredit,Goodcash,Vivus mfl mfl börjat rapportera så bör ni som har synliga sämre lån som Klarna,Fairlo,Ferratum & dylika söka så snart ni bara kan för det är nog inte en fråga om utan när en hel del andra går över till att rapportera till UC...

jag har klarna och ska söka samlingslån nästa månad (eller nu vid uppdateringen om jag får tillräckligt bra betyg). Mina 5 sista ff försvinner 27 maj,men så snabba kan dom väl inte vara eller?

Kollade av med Klarna precis om de skall/funderar på att börja rapportera in de skulder man har där till UC. Men det skall dom ej och har inte ens gått i dom tankarna tydligen :)

Kollade av med Klarna precis om de skall/funderar på att börja rapportera in de skulder man har där till UC. Men det skall dom ej och har inte ens gått i dom tankarna tydligen :)
Chattar med kundservicen nu, o då säger hon att dom ska börja rapportera...

...

Bilagor

• 0E7812BB-F1E0-4412-AEDC-469B259A32B7.png
    0E7812BB-F1E0-4412-AEDC-469B259A32B7.png
    292.2 KB · Visningar: 194
Vilket skämt, ingen har någon koll på läget. Förvånar mig ej om de dyker in redan nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp