Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

11-12 stycken och alla går ut nu i vår...
Däremot har jag lite "maxade" kreditkort som jag tänker mig att jag ska "nolla" med en lön där i mars/april så jag har outnyttjade kreditkort + bra inkomst + 0 FF...

Nu ska man bara överleva fram tills dess :D

Terry, jag har 6,6 i betyg just nu, vi har ju rätt liknande förutsättningar i övrigt. Nu i mitten på januari när nya updaten kommer så har ett kreditkort nollats också plus att jag amorterat typ 5000 kr extra på mitt Bank Norwegian lån utöver den amortering som sker i månadsbetalningarna jag har.

Blir spännande o se vart jag hamnar i betyg, lär ju lätt hamna under 4 % tror jag med ett nollat kreditkort. 6 ff också.

Hur många förfrågningar har du och vad har du för synlig Blancobelåning?
Juste, vad har du för betyg nu?

Hur många förfrågningar har du och vad har du för synlig Blancobelåning?
Juste, vad har du för betyg nu?

6,6 betyg just nu, 6 ff, 1,432 mkr synliga lån och krediter.

Nästa update har jag nollat ett kreditkort som var maxat till 20k och amorterat extra på BN 5000 kr utöver alla månadsvisa betalningar jag gör.

Dom 6 FF du har nu - när går dom ut?

Förresten, när du senast sökte ett lån. Minns du vad du hade i blancobelåning då och om du fick några bud?

Sista frågan förlåt :D Kan du speca ner dina lån och vad du har för ränta på respektive lån?

TACK!!!!

Dom 6 FF du har nu - när går dom ut?

Förresten, när du senast sökte ett lån. Minns du vad du hade i blancobelåning då och om du fick några bud?

Sista frågan förlåt :D Kan du speca ner dina lån och vad du har för ränta på respektive lån?

TACK!!!!

Slösade 3 ff i 30:e Juli 2019 i desperation men var inte genom låneförmedlare. Bank Norwegian, Entercard (kreditkort) och Bra bank. Fick Kreditkort hos remember 20 000 kr med liknande belåning då.

Innan dess så 12:e april sökte jag på lendo, hade runt 1,12 mkr i synliga Blanco och fick beviljat från Remember bara. Forex erbjöd men vad runt 130 k.

Situation idag:

Total skuld:
Re:member kreditkort: 0/20000 kr (nollad)
Getdivide:24949,13/25000 kr
Betalkoll: 48000/50000 kr
BN: 83433 kr
SBAB: 271940 kr
Collector: 353851,68
Avida: 347558,63
Remember: 345317,54
Klarna: 69558,35
Privatskuld: 110 000 kr

Pengar ut för lån varje månad: 24721,14
Total skuldebörda: 1659598,33
Antal krediter: 9

Ränta:
Re:member kreditkort: 20,24 % (nollad nu)
Getdivide: 2-6 %
Betalkoll: ca 12-13 %
BN: 14,14 %
SBAB: 6,22 %
Collector: 7,96 %
Avida: 6,95 %
Remember: 11 %
Klarna: 11 %
Privatskuld: 0 %

Ändå bra räntor tycker jag. Tror du ska söka 450.000 nu när din UC förbättras och sen baka in BN,Betalkoll,Remember och Klarna där.
Det bör minska dina kostnader dramatiskt.

Senast ändrad:
Ändå bra räntor tycker jag. Tror du ska söka 450.000 nu när din UC förbättras och sen baka in BN,Betalkoll,Remember och Klarna där.
Det bör minska dina kostnader dramatiskt.

Min tanke var att fortsätta amortera och när nya inkomsten uppdateras i April + skatteåterbäring som lär vara fet kommer då betala av Bank Norwegian helt och hållet, med lite tur betalkoll också. Sedan söka samlingslån därefter eller vänta till sista juli då jag har 0 ff. Men vet inte...

Blir spännande o se betyget redan nu i januari när kreditkortet är nollat.

tror ni att mitt betyg kommer öka eller minska när min anmärkning går bort?

jag har betalat av alla mina krediter så inga lån, inga förfrågningar men en anmärkning kvar, hade 2 anmärkningar till som försvann i september!
Har 5.4 i betyg nu

Årsinkomst 2018 298000
2017 250000
underskott 5700

Senast ändrad:
Minska.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp