Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu är min uppdaterad. Från 6,4 till 6.0. Vet redan att jag är tillbaka på minst 6.4 igen efter julklappsshopping med kortet jag betalade in några lax på senaste lönen :-D
590k inkomst
250k blanco
2 kreditkort på 20k och 10k båda maxade
3.5% UC
7ff
Har under året betalat av Blanco till 120k men kreditkortet har varit maxade.
Förra månaden hade jag 4.99% med
378k inkomst
120k blanco
30k kreditkort
5ff
Flyttade bara kreditkorten så det gick från 30/30k till 0/30K till blanco.
Dvs 150k blanco och 0/30k kredit.
Betyget sjönk till 0,7%
Skall tilläggas att jag varje månad betalat av kreditkorten till fullo, men vid fel brytdatum så det synts på UC varje månad som att de vorit maxade. Mer som ett experiment istället för att casha skiten.
Innan detta skedde ansökte jag om ett banklån för en villa för 5 miljoner med intyg på tot 3 miljoner i inkomst kommande 3 åren med 120k blanco och 30/30 kreditkort.
I samma veva som jag hade 5% hos UC.
Blev ett fett jävla nej.
Jag har haft andra inkomster då jag jobbat i utlandet på runt 80000:- efter skatt i form av lön som inte syns på senaste deklarationen samt aktieutdelningar.
Betalade ned dessa jävla luskorten och nollade lånet pronto (Jobbade tidigare på en bank och hade 0.1% ränta på lånet) och kommer inte låna en krona i framtiden.
Jag förmodar att ett bolån hade satt mig i en liknande fälla med otrologt dåliga utsikter.
Helt sjuk system
Nej, skall försöka casha allt jag kan när man är i den sitsen att man har möjlighet till att göra det.
Man blir ju less på brixo. Skaffade flexkontot 20k. Inrapporterade till uc vilket jag vet mycket väl men enligt dom så är det beviljade beloppet 20k och utnyttjat 20539. Så dom har alltså lagt in uppläggningsavgiften som en övertrassering..