Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Mitt betyg har nu sjunkit ner till 0.98 nu tickar de verkligen bara neråt, sån underbar känsla att veta att för första gången på så oerhört många år är allt stabilt :)

Härligt! Har du fått in uppgifterna om bostaden på uc?

Gjorde en del inköp för dryga månaden sedan och tog det på faktura. En full ff togs bannemig då av Ecster. Blev görsur då det inte framkom hos företaget jag handlade.
Kollade i dag och kreditvärdigheten har inte förändrats det minsta så tydligen är en förfrågan inte hela världen för betyget, åtminstone inte om den inte följs av flera under en kort period.
så uppfattar i all fall jag det hela.

Gjorde en del inköp för dryga månaden sedan och tog det på faktura. En full ff togs bannemig då av Ecster. Blev görsur då det inte framkom hos företaget jag handlade.
Kollade i dag och kreditvärdigheten har inte förändrats det minsta så tydligen är en förfrågan inte hela världen för betyget, åtminstone inte om den inte följs av flera under en kort period.
så uppfattar i all fall jag det hela.

Gjorde samma, tog på faktura och VIPS en UC-ff :-0 Gjorde inte mycket för betyget, men dock en förfrågan :(

ja är ju konstigt det bara försvinner. Men ingen annan verkar ha märkt något konstigt med minuc..

Det här med historiskt skuldsaldo, jag har också blivit "nollad" i förtid. Det borde stå att jag har skuldsaldo 4 av de senaste 8 månaderna, men det gör det ju inte?
Har klippt ihop bild med utdrag från juli och ett från idag.
I det stora hela gör det varken till eller från på mitt kreditbetyg då jag fortfarande har anmärkningar i ett halvår till, men det skulle vara intressant att veta hur det kommer sig att det ändrats. Bugg? Nya rutiner? Någon som vet?

upload_2019-11-30_12-7-3.png

Det här med historiskt skuldsaldo, jag har också blivit "nollad" i förtid. Det borde stå att jag har skuldsaldo 4 av de senaste 8 månaderna, men det gör det ju inte?
Har klippt ihop bild med utdrag från juli och ett från idag.
I det stora hela gör det varken till eller från på mitt kreditbetyg då jag fortfarande har anmärkningar i ett halvår till, men det skulle vara intressant att veta hur det kommer sig att det ändrats. Bugg? Nya rutiner? Någon som vet?

Visa bilaga 689
Något mål kan ha fått sekretess, men inte mer än ett.. jag kan inte riktigt räkna ut hur det där gått till.

Funkar MinUC för er?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp