Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Mitt är också uppdaterat, gick från 1 till 2 på grund av mer utnyttjat kreditkort( 2000 till 8500).
Jag avslutade ett lån, men det hjälpte inte.
För mig bevisar detta att kreditkort är värst för betyget.

Jag har 1.16 nu innan 5.2 skillnaden är alla kreditkort betalda och har tagit ett större blanco

Uppdaterat. Har avslutat en kredit (Moank) och betyget steg med 3 procentenheter :(

När credway började synas på uc ( 0 kr utnyttjat av 25 000) fick jag 0.7 i betyg, har nog inte haft så bra betyg på mååånga herrans år. När jag sedan avslutade den och tror jag sökte bolån också, då steg betyget till ca 1.9 eller liknande. Så en outnyttjad kredit för mig var det bästa som hänt för mitt betyg...

Min UC är uppdaterad och trots att en skuld på 168449 kr är helt löst så hände inget med varken score eller betyg? Fortfarande 0,5 och 650 i score. Borde det inte bli lite bättre när en så stor skuld är borta?
Min uc är ej heller uppdaterad med score. Ser bara skuldernas uppdatering.

Gick ned med 0.02% i risk med uppdateringen, trots ett nytt kreditkort (visserligen byttes ett gammalt ut i samband med bankbyte) och ett nytt samlingslån med högre summa. Avslutade Credway också. Vilken resa det blivit under det här året! Började på ca. 46% risk i februari, nu är jag nere på 1.58%. Trots att skuldsättningen totalt sett har ökat med ca. miljonen (bostadsköp) :)

Gick från 4 krediter/lån till 6 krediter/lån. 30.000kr på Credway synligt samt 25.000kr hos Cashbuddy gjorde att mitt betyg steg från 14% till hela 36%!!!!!!!!
Har 24 förfrågningar med.
Jag kan glömma mitt samlingslån 2020.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp