Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Om sin lånegivare lovat å ta bort en förfrågan på sökt kredit som blivit nekad. Borde sådant uppdateras omgående? Eller ska jag måsta ringa å tjata för 10:e gången på banken..

Lite kort blev jag erbjuden bättre ränta om jag tecknade kort. Var ytterst tveksam och ville verkligen inte ha en förfrågan.. Personen insisterade att det skulle inte hända men det gjorde ju givetvis det.. Om jag hade blivit beviljad kortet hade det motiverar mer å ha kvar förfrågan.

Intressant. De kunde alltså bara ta bort förfrågan?

Intressant. De kunde alltså bara ta bort förfrågan?

Då folk på forumet verkar reagera på detta. Så vill jag förtydliga att det handlar ju inte om att dra tillbaka förfrågan för att jag blev nekad krediten. Det är ju för att jag blev lovordad att inte en uc skulle behövas för dom hade en så färsk. Å detta diskuterade jag och personen minst 5ggr före jag gick igenom ansökan.

Jag var beredd att gå miste om rabatten på lånet för å inte få en förfrågan. Nu fick jag en förfrågan å dessutom nekad kortet för kalkylen inte höll. Så blev som pannkaka av allt.

Tror ni det blir uppdatering denna veckan hos uc?

Halloj!

Jag har rensat upp lite bland mina krediter för att jag ska försöka få ett billån. Har för att få bättre kreditutrymme sagt upp bägge mina kreditkort för ca. en månad sedan. Av någon anledning så står det fortfarande att jag har dessa två kreditkort när jag loggar in på UC. Bör de inte försvinna? Jag har givetvis ingen skuld kvar på något av korten.

Halloj!

Jag har rensat upp lite bland mina krediter för att jag ska försöka få ett billån. Har för att få bättre kreditutrymme sagt upp bägge mina kreditkort för ca. en månad sedan. Av någon anledning så står det fortfarande att jag har dessa två kreditkort när jag loggar in på UC. Bör de inte försvinna? Jag har givetvis ingen skuld kvar på något av korten.

De bör försvinna vid den kommande uppdateringen, som sker inom några dagar...

uppdateringen borde komma nu någon gång fram till 00.20 någon som har blivit uppdaterad än?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp