Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

från 15.8 till 45.1
Fem nya ff och 45 t mer i blanco.

förra månaden gick jag upp från 1,2 till 1,4 pga mer utnyttjat kreditkort, nu sjönk jag till 1,1 istället då jag hade betalat ner från 141k till 108k utnyttjat på korten (av 240k beviljat)

@Myra nästan en chans på 2 att du ska få betalningsproblem eller anmärkningar närmsta året då, statistiskt.

Jag har åkt från 0.12 till 0.16, eller 0.1 till 0.2 beroende på var man kollar. Fördubblad risk med andra ord

Gick från 1,78 till 2,2, enda skillnaden att jag amorterat 6000 på mina lån vilket jag gör varje månad, allt annat samma.
Är inte med på hur jag blev en större risk i UCs tombola...

Min sista anmärkning försvinner om 8 dagar, blir spännande att se vad dom tycker om det.

Med 1 gammal ff, 560 i inkomst, 340 i överskott och 80 i total skuld måste jag väl få släppas ner under 1% tycker jag...

@Myra nästan en chans på 2 att du ska få betalningsproblem eller anmärkningar närmsta året då, statistiskt.

Jag har åkt från 0.12 till 0.16, eller 0.1 till 0.2 beroende på var man kollar. Fördubblad risk med andra ord

Tvi tvi tvi lasseman :eek: betalningsproblem har jag ju redan men anmärkningar vill jag verkligen inte få!!! Hoppas att jag kan lura statistiken ;)
Grattis till dig till ett så fint betyg!

Tvi tvi tvi lasseman :eek: betalningsproblem har jag ju redan men anmärkningar vill jag verkligen inte få!!! Hoppas att jag kan lura statistiken ;)
Grattis till dig till ett så fint betyg!

Tack, men risken har fördubblats för mig och tredubblats för dig, så skillnaden är marginell:)

fick uc problem idag? Juliuppdateringen är borta för mig, syndes innan idag men nu står de juni igen som senast uppdaterat,

Något fel är det stod min gamla uc innan upptadering ett tag nu står min uc utan förfrågan på lendo och 3% igen förfrågan borta..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp