Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

En ff gick ut inatt och betyget blev lite bättre: från 14,4 till 11,6 %
(4 ff kvar. En ff försvinner om en månad ungefär)

Hur räknar UC egentligen? När mitt historiska skuldsaldo försvann rasade mitt kreditbetyg ner. Men när jag för några veckor sen blev av med flera betalningdanmärkningar hände inget med betyget och mitt score ökade med en poäng.

Hur räknar UC egentligen? När mitt historiska skuldsaldo försvann rasade mitt kreditbetyg ner. Men när jag för några veckor sen blev av med flera betalningdanmärkningar hände inget med betyget och mitt score ökade med en poäng.

Ja, det är ett stort mysterium :/

Jag har avslutat en massa krediter men det syns inte, betyget går inte ner. Funderar på om ett år räcker för att få bra betyg när det står stilla

Jag har avslutat en massa krediter men det syns inte, betyget går inte ner. Funderar på om ett år räcker för att få bra betyg när det står stilla
Är dom rapporterade till UC då? dvs syns det på dina beviljade krediter att det har minskat. I så fall är det ju väldigt märkligt.

Avslutade 3 st krediter, men dom var inte med på senaste UC uppdateringen.

Är dom rapporterade till UC då? dvs syns det på dina beviljade krediter att det har minskat. I så fall är det ju väldigt märkligt.

Avslutade 3 st krediter, men dom var inte med på senaste UC uppdateringen.

Får väl ringa igen. Bad om att få avslutat men sa inte ”rapporterar ni det till uc?”

Vilka företag var det?

Får väl ringa igen. Bad om att få avslutat men sa inte ”rapporterar ni det till uc?”
Det ska man ju inte behöva upplysa dom om tycker jag. Fick ett brev från Nordea där det stod att min kredit var avslutad. Det var seriöst. Dom andra har jag inte hört ett knyst ifrån.

Det ska avslutas, ska synas på UC när det uppdateras månaden efter. Jag avslutade ett net-on-net, det är resursbank och det stod avslutat månaden efter. Ring till varje långivare och säg till dem att det här måste de fixa NU!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp