Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

vet ej om brabank men när jag sökte WS, ingen UC taget. endast bisnode. men hittills, har ingen info om min lån på ws registreras på både bisnode och uc. så hoppas det fortsätter blir så.

Vad fick du för ränta? Lånade du 300K?
Hur många Bisnodeförfrågningar hade du?

Hur snabbt uppdateras kreddy efter att uc gjort sin månadsuppdatering?

Hur snabbt uppdateras kreddy efter att uc gjort sin månadsuppdatering?
Olika, men jag upplever att de blivit snabbare, inom ca 2 dagar. Dock när UC varit sena så brukar även Kreddy vara sena och då kan det komma typ 21:a. Nu tror jag Kreddy är uppdaterat imorgon.

Northmill AB verkar man få dras med livet ut. Betalade av den i april, sade upp den i maj. Men syns på UC gör den än.

Men den står inte kvar, men som avslutad? Det gör min.

Nä, det står att jag har en kredit på 10 000, varav 0 kr utnyttjat. Jag har mejlat Northmill flera gånger om detta, men det verkar inte hända så mycket.

Deras personal har kanske gått in i väggen efter att de började rapportera till UC ;)

Nä, det står att jag har en kredit på 10 000, varav 0 kr utnyttjat. Jag har mejlat Northmill flera gånger om detta, men det verkar inte hända så mycket.
Hade samma som du att den låg kvar fast den är avslutat men nu verkar den vara borta för mig iaf, står avslutad 30/6. Fick med tjata på dom..

I kreddy står att det är 4 dagar kvar till nästa uppdatering!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp