Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Om det är som du säger, så borde jag rimligtvis gå från 3,1% till ca 0,5-0,7% vid nästa uppdatering med följande förutsättningar:

635k i årsinkomst
53 i underskott
213k blanco (ett lån)
3ff samtliga över 6mån gamla
Har du inga krediter (förutom skumma Avida)? Kan bli som du skriver. Blir intressant om dina 3ff trycker betyget. Jag hade liknande inkomst och underskott, men nästan lika högt blanco som inkomst. Dock en 1ff och då ett betyg kring 0.7.

Har du inga krediter (förutom skumma Avida)? Kan bli som du skriver. Blir intressant om dina 3ff trycker betyget. Jag hade liknande inkomst och underskott, men nästan lika högt blanco som inkomst. Dock en 1ff och då ett betyg kring 0.7.
Jag har inget annat som syns på UC i alla fall, utanför UC har jag flera så det finns en viss oro att andra aktörer ska börja rapportera till UC vid denna uppdateringen..

Klarar jag bara denna, så ska jag ansöka om ett bolån, blir de beviljat så ansöker jag om samlingslån direkt efter på 350k. Sen är jag i mål och kan andas ut, få pengar över varje månad och börja leva!

Jag har de sista 3-4 åren haft en månadslön på 50.000+ men aldrig 1kr kvar den 24e pga spelmissbruk.. som för så många andra, så blev spelpaus min räddning

Varför är Avida skumma?

Nä nu hoppas jag UC uppdateras imorgon, så ska jag söka lån!

Otålig? JA!

Nä nu hoppas jag UC uppdateras imorgon, så ska jag söka lån!

Otålig? JA!
Haha samma här! Har 2 lån som jag vill samla till en! En av 2 ff försvinner dock den 15e så vill vänta till dess. Undrar vilken påverkan kommer den ff att ha dock

Vad har ni i betyg nu och ränta på era befintlgia lån?

Försvinner en anmärkning vid midnatt eller hur funkar det? Enligt UC visas den till och med den 13:e. Kan jag utgå från att den inte syns så fort det blir den 14:e?

Midnatt försvinner den yes.

Vad har ni i betyg nu och ränta på era befintlgia lån?
Har 0.9 nu. 2 lån, 270k sammanlagt delat på santander och marginalen. Runt 6.5% på båda. 2 ff, en försvinner den 15e. Kommer höja lönen med 100k och underskott från 30k till 13500. Spännande att se vad det kommer göra för betyget. Seb credit på 30k outnyttjad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp