Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Lär nog bli denna veckan dom uppdaterar både den nya lönen och kreditenegagemanget. Tippas på SENAST nästa måndag.

Lär nog bli denna veckan dom uppdaterar både den nya lönen och kreditenegagemanget. Tippas på SENAST nästa måndag.
Jag hoppas verkligen att det blir denna vecka, det är drygt att vänta på dessa uppdateringar när man hoppas på en större förändring!

2018 blev inkomsten uppdaterad fredag 15 juni. Torsdag-fredag denna vecka gissar jag på

Frågan har säkert ställs tidigare, men har inte årsinkomsten redan registrerats? Min registrerades redan i April

När man avslutar/löser ett lån, så ligger detta synligt (om än bara för dig själv) i ett år.

Kan detta vara till belastning för UC-betyget?

Jag kommer ha 4 avslutade efter nästa uppdatering:

*credway
*Cashbuddy
*Svea ekonomi
*Bigbank

Jag kommer också att ha en nollad Avida kredit, som ser ut att vara registrerad som blanco.
Dock kommer det att stå ”Beviljat 150k, utnyttjat 0” tror ni UC kommer att ge ett positivt utslag av detta som vid en nollad kredit?

När man avslutar/löser ett lån, så ligger detta synligt (om än bara för dig själv) i ett år.

Kan detta vara till belastning för UC-betyget?

Jag kommer ha 4 avslutade efter nästa uppdatering:

*credway
*Cashbuddy
*Svea ekonomi
*Bigbank

Jag kommer också att ha en nollad Avida kredit, som ser ut att vara registrerad som blanco.
Dock kommer det att stå ”Beviljat 150k, utnyttjat 0” tror ni UC kommer att ge ett positivt utslag av detta som vid en nollad kredit?
Avslutade krediter har ingen belastning på betyget enligt mina erfarenheter.

Avslutade krediter har ingen belastning på betyget enligt mina erfarenheter.
Om det är som du säger, så borde jag rimligtvis gå från 3,1% till ca 0,5-0,7% vid nästa uppdatering med följande förutsättningar:

635k i årsinkomst
53 i underskott
213k blanco (ett lån)
3ff samtliga över 6mån gamla

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp