Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Hej!

Ni som har betyget utmärkt (eller har haft): hur ser/såg era lån/inkomster/förfrågningar ut?

Var kan man få lån utan fast anställning? Jobbat 1 år och har deklarerad inkomst på 250k.

Behöver ett lån på 200k.

Har aldrig haft ett lån och har inga kreditupplysningar på mig.

www.lendo.se hade jag tagit. Ange att du är fast anställd. Knappast så att dom kollar upp det.

Hade visst 1,7% i risk nu, en ff försvinner den 13/6, kommer mitt betyg förbättras då eller kan jag lika gärna söka nu? Har totalt 3 ff nu, en på 8000k:- i april (kreditkort, annan situation), en på Sambla på 255 000 kr i november och en på 30 000 kr den 13/6.

Kreditkortet är nollat och förblir så, lånet genom Sambla är nu på 223 000 kr och den från juni är avbetald sedan i juli. Vill helt byta bank från Remember, och öka återbetalningstiden och sänka månadskostnaden. Kan väl dock inte få allt.

O

UC risk 12,8
UC ff 9st
Anmärkningar 3st varav ett utmätningsförsök som försvinner 27/7-2019 och sista anmärkningen 1/9-2019.
Inkomst 390k
Synliga krediter/lån 30k (Brixo,Cashbuddy,Euroloan)

Vad tror ni mitt betyg hamnar på vid 15juni, när jag amorterat 1k av 5 hos Euroloan? En anmärkning försvinner 2/6 och en ff 13/6.

Samt vad ni tror jag får för betyg när utmätningsförsöket försvinner?

Senast ändrad:
0.6 idag, nästa uppdatering försvinner 25k i blanco och tillkommer ett fett bolån.
Kommer förmodligen förbättra UCn.

0.6 idag, nästa uppdatering försvinner 25k i blanco och tillkommer ett fett bolån.
Kommer förmodligen förbättra UCn.

Bolån i sig kan stärka betyget då det indikerar att man har tillgångar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp