Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Från 13 till 12 anmärkningar men ingen ändring, kvar på 9,35%. Är väl fortfarande så pass många anmärkningar att man inte ''byter grupp'', eller hur det nu funkar. Bara att vänta vidare...

Från 13 till 12 anmärkningar men ingen ändring, kvar på 9,35%. Är väl fortfarande så pass många anmärkningar att man inte ''byter grupp'', eller hur det nu funkar. Bara att vänta vidare...
Är det gamla anmärkningar?

En till försvinner i juni, sex försvinner i augusti. Sedan faller resterande fem bort under 2020, den sista försvinner 20200809. Är i dunderbehov av minst 150.000 för privata skulder som jag lovat och lovat, måste testa Balanzia efter att augusti-anmärkningarna försvunnit. När jag läser om andras ansökningar verkar det ibland som att det ska vara lugnt men ibland verkar det kärvare, blir onekligen ytterst spännande.

Jag låg på 24,6 % när jag hade 12 anmärkningar, så du ligger nog rätt bra till i övrigt.

Skickade in deklaration 1 vecka sent...

Kollade min UC idag, sjönk från 0,5 till 0,6.
Enda som hänt är att jag utnyttjat 5000:- av en kortkredit på 20000:-.

Kommer vara betald nästa månad, så hoppas jag återgå till 0,5...

Reflekterade över sjönk, helt korrekt på ett sätt men fel på ett annat sätt.
UC är weird ^^

När uppdateras minuc? När jag loggar in nu och kollar är det exakt samma siffror som tidigare, trots att jag betalat bort ett flertal lån och krediter under föregående månad.

Vet någon om det är ”safe” att plocka ut pengar idag från Euroloan-krediten så att krediten inte syns som utnyttjad till nästa uppdatering?

När uppdateras minuc? När jag loggar in nu och kollar är det exakt samma siffror som tidigare, trots att jag betalat bort ett flertal lån och krediter under föregående månad.

Tyvärr kommer inte uppdateringen förrens runt den 15:e.ingen aning om varför de fördröjer det så länge :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp