Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Japp! :eek: Jag hoppas verkligen det. Jag testar på 450 k. Får jag inte det så lär jag ju få erbjudande om lägre summor?

Man får hoppas, det är inte jättemånga banker som kikar på ansökningarna på 450, de flesta har tak på 350.. om dom kikar på att bevilja 350 på en ansökan på 450 vet jag inte.

Jag har några gånger sökt 500.000, då har jag inte fått något erbjudande. När jag sen har sökt 350.000 bara några dagar efter har jag fått flera erbjudanden.

Man får hoppas, det är inte jättemånga banker som kikar på ansökningarna på 450, de flesta har tak på 350.. om dom kikar på att bevilja 350 på en ansökan på 450 vet jag inte.
Aj då! Då kanske jag ska tänka om där och göra om min kalkyl och räkna utifrån 350 k. Tack för svar, glad att jag hann se detta nu innan.

Aj då! Då kanske jag ska tänka om där och göra om min kalkyl och räkna utifrån 350 k. Tack för svar, glad att jag hann se detta nu innan.

Av lendos ca 25 banker är det kanske 5 som erbjuder 450 och mer, men kanske 10-15 kan erbjuda 350

Kul!
Gjorde för två veckor sedan en låneförfrågan via lendo, allt fine. Tyckte dock betyget sköt ganska mycket i höjden (gick från 1.5 till 2.6) klart de kan höjas men de har inte höjts sådär mycket förut.
Betalade nu för kreditkollen och gick in och kikade på min upplysning, då har collector också tagit en upplysning! Så de var ju kanske inte så konstigt att betyget sköt upp när 2 förfrågningar tydligen är tagna samma dag..... suck....

Varför hade collector tagit en "egen" upplysning på dig? Låter ju jättemärkligt.

Eller hur!
Har aldrig varit med om det, men jag vet att jag inte gjort någon egen ansökan hos dom.
Skrev till lendo men de verkade inte förstå först vad jag menade. Sedan skickade de att collector tydligen hade haft detta problem men att det nu var åtgärdat. Men då borde väl min förfrågan försvinna på en gång?

Om Lendo lovar att det endast blur en ff och deras samarbetspartners gjort egna ff så bör Lendo ta tag i det! Jag har hört tidigare med samma upplägg att det förekommer flera ff och inte endast en som utlovats då samarbetspart. ibland gör egna ff.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp