Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

...alltid runt den 15:e
Tidigare var det alltid runt den 20:e numera har den en gång varit så tidig som den 14:e

Mitch intressant för övrigt att betyget inte förbättrades mer än så fast 3 förfrågningar försvann...

Kanske helt enkelt är så att jag inte varit med om en riktig uppdatering än, skaffade Kreditkollen i mitten av februari. Den enda förändring jag sett hittills är alltså 7.8 till 7.6 i risk och 524 till 525 i score, samt 3 färre ff från 14 till 11.

Ska gifta mig i dagarna, inget så pampigt bara formellt eftersom vi vill ha det gjort nu när bebisen är här.
Ska fan bli riktigt intressant att se om det påverkar UC-betyget på riktigt eller om det är en urban myth :D

Ska gifta mig i dagarna, inget så pampigt bara formellt eftersom vi vill ha det gjort nu när bebisen är här.
Ska fan bli riktigt intressant att se om det påverkar UC-betyget på riktigt eller om det är en urban myth :D

Stort grattis!☺️

Tack bro <3

Någon som har en spännande uppdatering att se framemot inom det närmsta?

Någon som har en spännande uppdatering att se framemot inom det närmsta?

JAG hoppas att min sjunker drastiskt, men efter att ha sett många som fått vänta i flera månader utan förändring så antar jag att det kan dröja...

JAG hoppas att min sjunker drastiskt, men efter att ha sett många som fått vänta i flera månader utan förändring så antar jag att det kan dröja...

En anmärkning som försvinner?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp