Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

På Min Upplysning ser jag att krediter uppdateras endast varannan månad, vilket förklarar varför min score suttit helt jävla still trots alla skulder är avbetalda. Är alldeles för rastlös för det här, jag vill se daglig utveckling, inte en gång varannan månad >.<

På Min Upplysning ser jag att krediter uppdateras endast varannan månad, vilket förklarar varför min score suttit helt jävla still trots alla skulder är avbetalda. Är alldeles för rastlös för det här, jag vill se daglig utveckling, inte en gång varannan månad >.<

Uppdateras varje månad

Ny månad. Från 3,87 % till 3,79 %. Fortfarande fyra betalningsanmärkningar.

Fortfarande knäckt efter att ha tagit ett återfall häromdagen men nu fick jag en kick: betyget ner från 35 till 14 efter att ha stått helt still i ett halvår. Ej haft lån eller förfrågningar på flera år och fortfarande 15 anmärkningar kvar...

Från 4,7 till 4,6 och 2 veckor kvar tills anmärkningen försvinner( utmätningsförsök)

Mitt gick från 3,2 till 3 %.
Är så försvöntansfull inför april då min anmärkning försvinner. Måste ta ett lån då och är såklart väldigt nervös att betyget kommer skjuta i höjden av att annärkningen försvinner.

Är det redan idag som ens score ändras? är det inte i mitten på månaden? jag loggade in och såg inga ändringar och inte heller att de krediter jag avslutat står som avslutade.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp