Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Vad har du i betyg DN?

Tror ni för övrigt det spelar roll för betyget om man har säg 80% kontra 120% belåningsgrad gentemot sin inkomst?
Dvs om jag har inkomst på 200.000 år om det spelar roll om jag har blancolån på 180.000 eller 220.000 - eller om de marginell betydelse?

Tror inte det spelar någon roll med så små belopp, men kan tänka mig att kalkylen inte ser likadan ut när man kommer upp i miljonbelopp.

Tror inte det spelar någon roll med så små belopp, men kan tänka mig att kalkylen inte ser likadan ut när man kommer upp i miljonbelopp.

Jag närmar mig miljonen. Eller ja 700-800K med 815K i årsinkomst.

mina 8 av 10 anmärkningar går bort 1 mars, när ändras risk scoren? Är det 1 mars eller 15e?

Jag närmar mig miljonen. Eller ja 700-800K med 815K i årsinkomst.
Jag tror det har marginell betydelse för betyget. Har inte märkt någon tydlig gräns gällande blanco i jämförelse till inkomst. Däremot kikar ju bankerna på detta.

Är det nån mera som har haft sitt uc score helt stilla flera månader sen oktober har mitt score stått helt still trots avbetalningar ... uc

Är det nån mera som har haft sitt uc score helt stilla flera månader sen oktober har mitt score stått helt still trots avbetalningar ... uc
Amortering på Blanco påverkar betyget marginellt. Möjligtvis när du får bort ett lån helt. Dock så påverkar det hur mycket bankerna är villiga att låna ut till dig när du väl har bra betyg.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp