Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Har varit så ganska länge. Jag brukar klicka på "Till Kreditkollen" och sedan "Rapport". Där finns kreditbetyget om du scrollar ner.

Ah,
Så gick det faktiskt!
Tack :)

Otroligt vad betyget har strulat på sistone.
Det kanske kommer krävas någon form av prenumeration hädanefter för att följa sitt betyg?
Nu kan jag inte se det via kreditkollen heller...

Det kanske kommer krävas någon form av prenumeration hädanefter för att följa sitt betyg?

Tycker jag inte, mitt står stadigt på 48% haha!
För mig funkar det endast att se om jag klickar på ”visa rapport”....

Så kan det säkert vara...
Jag prenumererar på det och har aldrig några problem med att visa mitt kreditbetyg eller kreditkollen heller för den delen...

Bilagor

• 6C43638C-B3C4-4791-970B-490E6B6FDDBE.png
    6C43638C-B3C4-4791-970B-490E6B6FDDBE.png
    1.9 MB · Visningar: 221
I dagarna gick jag från 13,4 till 10,4 på Kreddy, säkert pga att 4finance tog bort sin felaktiga kredit som jag hade betalt innan den ens dök upp på UC... sedan har jag tappat 1 förfrågan också och det gjorde väl nån procent kanske... Nästa månad är sista månaden på mitt Nordea lån så då får jag 3800kr över att betala andra lån för varje månad, borde kunna se en konstant och drastisk sänkning i betyget från och med nu och fram till sommaren...

Nu när jag klickar på visa min rapport den för 19:- kommer :
Internal error communicating with server.

Som det klyddar.

Mitt betyg hade nu gått från 1.4 till 1.3... det har inte hänt nån ändring vad jag vet. Dock har jag höjt min qliro från 3000 till 15000 så jag skulle tro att mitt betyg kommer kliva upp ganska mycket då det blir synligt på uc:n

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp