Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag gick från 8% till 6,5%.
Blanco öka från 240.000 till 300.000
Dock avslutade jag flera andra lån med mitt samlingslån så har inte lika många aktörer nu på min UC

Så nått som verkar vara bra för betyget är att ha ett stort lån hos en enstaka bank istället för 3-4st mindre hos olika.

Senast ändrad:
Gjorde en extraamortering om 45.000 kr och så dök OKQ8 upp på UC (har bara 500 kr i kredit där). Totalt blanco på UC 380.000 kr. Betyget ner från 0,8 till 0,4.

Hmm, min verkar ha uppdaterats inatt. Har ett okq8 kort med 500kr kredit som aldrig har visats under krediter. Denna syns nu, registrerad 2014... Intressant.

Gick från 1.5 till 2.5. Ett billån på 130.000 blev synligt och mitt kreditkort är lite mer utnyttjat än tidigare. Får väl anses helt OK ändå :)

Kreddyappen uppdaterades 2 ggr för mig denna månad. Först den 15,hoppa upp till 7,8 från 7,3 pga av en höjning av lån för 20k utan UC. Nu ner till 3,6 pga 3ff försvann. 2 st ff kvar. 270k blanco och kredit 73k/80k utnyttjat.

Förfrågningar där det bara står ett streck ex Lendo. Står ingen summa bara ett streck. Har tre sådana som försvinner i dagarna. Gör dom nån skillnad alls i betyget?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp