Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Från 6 till 5 betalningsanmärkningar idag. UC ändrades från 5,89 till 4,78 %.

Från 6 till 5 betalningsanmärkningar idag. UC ändrades från 5,89 till 4,78 %.

Det är helt sjukt att du har så extremt bättre betyg än mig. Du ligger på 4.78% och jag ligger på 8.90% typ.
Jag har en enda anmärkning och den går ut nu om två veckor.
Jag har typ 4 UC-förfrågningar kvar och 3-4% underskott.

Har du 0 kronor i övriga lån och krediter kanske? Inget historiskt skuldsaldo?

Det är helt sjukt att du har så extremt bättre betyg än mig. Du ligger på 4.78% och jag ligger på 8.90% typ.

Konstigt att du har så ”hög” procent!
Jag har 3,3 % med en anmärkning som försvinner nu i april. (En kredit på 10 k, inga synliga lån än). Dock lär nog procenten höjas när mitt lån registreras.

Jag har en kortkredit på 25k, cirka 1/5 utnyttjad. Inga ff, inget historiskt skuldsaldo, inga synliga lån. Typ 4k i underskott pga lån som inte syns (ganska små).

Det förklarar ju allt! Inga förfrågningar alls och dessutom inga synliga lån väger ju tungt.
När du sanerat dina 5 anmärkningar kommer du ju vara nere under 0.5%!
Det är toppen!

Konstigt att du har så ”hög” procent!
Jag har 3,3 % med en anmärkning som försvinner nu i april. (En kredit på 10 k, inga synliga lån än). Dock lär nog procenten höjas när mitt lån registreras.

Jag har som sagt synliga lån. Det ställer nog till det. Hade jag pröjsat in 200K till mina synliga lån så hade jag väl varit nere på 0.9 kanske.

Jag har som sagt synliga lån. Det ställer nog till det. Hade jag pröjsat in 200K till mina synliga lån så hade jag väl varit nere på 0.9 kanske.
Jo det klart. Är så nervös hur mycket mitt betyg kommer försämras när mitt lån på 100k från Balanzia registreras. :/ Någon som har en aning hur mycket det kommer påverka?

Jo det klart. Är så nervös hur mycket mitt betyg kommer försämras när mitt lån på 100k från Balanzia registreras. :/ Någon som har en aning hur mycket det kommer påverka?

När kommer ditt lån hos Balanzia att registreras?
Har du bara 1 anmärkning och inga förfrågningar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp