Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

på 10 månader har jag nu sänkt kreditbetyget från 91% till 50% :)
är så nyfiken på hur mkt det sjunker när inkassobolagets ff försvinner :)

Grattis :) Skönt att det händer nåt iaf :) Själv verkar jag befinna mig på en platå. Irriterande att betyget inte ens rör sig med någon tiondel när man gör så mkt.
Nästa månad försvinner en ff iaf. Får ge mig till tåls :)

Grattis :) Skönt att det händer nåt iaf :) Själv verkar jag befinna mig på en platå. Irriterande att betyget inte ens rör sig med någon tiondel när man gör så mkt.
Nästa månad försvinner en ff iaf. Får ge mig till tåls :)

Förfrågningar påverkar inte enskilt alla gånger, det spelar ingen roll om man har 8 eller 7 förfrågningar, däremot ändras det till det negativa om man har 9 och till det positiva om man har 6 (till exempel).

Förfrågningar påverkar inte enskilt alla gånger, det spelar ingen roll om man har 8 eller 7 förfrågningar, däremot ändras det till det negativa om man har 9 och till det positiva om man har 6 (till exempel).

Jo, verkar vara samma sak med krediter och kreditgivare. Hade en avslutat kredit samt en kreditgivare mindre. 50K i minskade skulder. Belönades inte med en tiondel ens som sagt. Har iofs ingen aning om hur min score varit innan. Har ju nyss skaffat minuc. :)

Jo, verkar vara samma sak med krediter och kreditgivare. Hade en avslutat kredit samt en kreditgivare mindre. 50K i minskade skulder. Belönades inte med en tiondel ens som sagt. Har iofs ingen aning om hur min score varit innan. Har ju nyss skaffat minuc. :)

Outnyttjade krediter är ibland bra att inte avsluta enligt UC, så det är inte alltid lätt att få ner betyget ens när man gör vettiga val...

Räknar med att det förbättras rejält med bara en ff och ingen ny kredit under senaste året. Det är ju en fråga när man kan uppskatta sitt betyg i deras kalkylator :) gahh, jobbig väntan...

Blir av med 1 (av 5) av mina ff i natt, får se om det behagar påverka score något, har 1.4 just nu..

Har du nåt mål Lasseman? Eller bara bättra på scoren?

Har du nåt mål Lasseman? Eller bara bättra på scoren?

Tänkte eventuellt lösa bort de blancon jag har kvar och lägga det i bolån i stället, och sen betala av det i hyfsad takt, tänkte amortera nånstans 3-5000 på bolånet.. eller så.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp