Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

När uppdateras minuc? När jag loggar in nu och kollar är det exakt samma siffror som tidigare, trots att jag betalat bort ett flertal lån och krediter under föregående månad.
Brukar vara i mitten av månaden

När uppdateras minuc? När jag loggar in nu och kollar är det exakt samma siffror som tidigare, trots att jag betalat bort ett flertal lån och krediter under föregående månad.
Brukar vara 15-20 (ibland tidigare/senare) varje månad (om man har hunnit betala innan sista vardagen på föregående månad)

Vet någon om det är ”safe” att plocka ut pengar idag från Euroloan-krediten så att krediten inte syns som utnyttjad till nästa uppdatering?
Tror inte det kommer synas i Juni
(Har ingen erfarenhet om Euroloan då)

Fick slutskattebeskedet nu!
När kan jag räkna med att UC har uppdaterat de nya uppgifterna?

Jag har 1,9. Två förfrågningar var av en försvinner nu den 12:e. Tror ni det gör något på betyget?

Väntar med stor spänning på nästa uppdatering, tanken är att göra en bolåneansökan efter uppdateringen på 2,4 miljoner..

Förutsättningar innan uppdatering:

635.000 inkomst
53.000 underskott
3 ff
394.000 i blanco synligt, fördelat på 3 olika lån och krediter (30.000 fullt utnyttjad credway, övriga blanco)
3,07% i risk.

Efter uppdateringen så kommer följande ändras:
30.000 credway betalt och avslutat.
150.000 Avida Kredit, nollad men inte avslutad.

Kvar blir då ca 213.000 i blanco, 3ff, detta måste väl ge ett betyg under 1%?

Betalde även 50.000 på sambons blanco, så hon är nere på ca 280.000 + ett billån på 70.000.. om bolånet blir godkänt så är de väl på håret...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp