Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Bara blanco, en avbetalning och ett kreditkort. Har inget bostadslån.

Har sett folk skriva här att dom har mycket mindre i lån/kredit och har avsevärt högre betyg.

Jag vet att jag har 0 chanser till lån så ingen behöver nämna det, jag är förbryllad över att mitt betyg är så låg trots nästan 3x min årsinkomst i skulder

Bra betyg innebär ju inte att man ligger bra till för att få lån beviljade, man har ju en kalkyl man måste ta sig igenom också

Yes! Mitt score gick ner från 48 % till 33,7 % i natt. Har avslutat 3 mindre lån och 2 FF har försvunnit samt betalat av 10.000 på ett av kreditkorten. Så nu är jag tillbaka där jag var innan 4 Finance/ Cashbuddy började rapportera in till UC.

Kreddy har fortfarande inte uppdaterats. 48% ff där men 33,7 på kreditkollen....

Kreddy släpar alltid efter.

Yes! Mitt score gick ner från 48 % till 33,7 % i natt. Har avslutat 3 mindre lån och 2 FF har försvunnit samt betalat av 10.000 på ett av kreditkorten. Så nu är jag tillbaka där jag var innan 4 Finance/ Cashbuddy började rapportera in till UC.

Ok! Till nästa uppdatering kommer jag ha 2 kreditkort som inte är maxade (idag har jag 1 som inte är maxat). 3 UC FF kommer ha försvunnit. Kanske jag kommer ner till under 30 %, vad tror ni?

Score upp från 561 till 571. Riskprognos oförändrad på 3,16 %.

Bra betyg innebär ju inte att man ligger bra till för att få lån beviljade, man har ju en kalkyl man måste ta sig igenom också

Så är det förstås. Min mamma har säkert 0,1 i riskprognos (jag har goda skäl att anta att hon varken har lån, betalningsanmärkningar, förfrågningar eller underskott av kapital). Men hon är gammal och har låg inkomst, så jag tror knappast att hon ligger bra till för att få ett stort blancolån.

När uppdateras nya deklarationens inkomst i minuc?

Hua vad spännade. Jag får högre inkomst men också mycket högre underskott.... Undrar vad det gör för UC betyget...ca 50.000 mer i lön men ca 70.000 med i underskott :/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp