Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Är sen med några betalningar och har inget val än att spärra min egna UC 14 dagar.
Vågar inte riskera att få en UC-förfrågan nu på mållinjen.

Efter att ha tagit två ff inom loppet av 32 dagar så gick mitt betyg från 0,5 till 0,7. När nu krediten uppdaterades denna månad ökade mitt nyttjade kreditkort från 20% till 39% och mina totala synliga skulder ökade med 100kkr till 626kkr. Hände inget med betyget.

Korpen - Fick du båda lånen du ville ha inom den relativt korta perioden?
Du skulle väl söka två om jag inte minns fel.

Följdfrågan är vilka belopp du sökte och fick.
Tacksam för svar.

Korpen - Fick du båda lånen du ville ha inom den relativt korta perioden?
Du skulle väl söka två om jag inte minns fel.

Följdfrågan är vilka belopp du sökte och fick.
Tacksam för svar.
Japp utan lösenkrav. 350.000 och 195.000. Betyget har knappt försämrats sedan dess. Ränta 5,56% och 5%. Så rent teoretisk skulle jag kunna haft lån på ca 1,1 miljon med dessa lån tillsammans med mina tidigare.

Jag är personligen nyfiken på vad du hade blivit erbjuden för deal om du hade sökt 350K gång två.

Men det är det kanske inte dumt för mig att ha den strategin som du hade.

Japp utan lösenkrav. 350.000 och 195.000. Betyget har knappt försämrats sedan dess. Ränta 5,56% och 5%.
Jag är personligen nyfiken på vad du hade blivit erbjuden för deal om du hade sökt 350K gång två.

Men det är det kanske inte dumt för mig att ha den strategin som du hade.
Jag tror det hade gott fint med även med 350.000 andra gången. Kanske hade blivit erbjuden dock en ränta på 1-1,5% högre. Under 200.000 verkar bankerna inte se någon risk om man har årsinkomst över ca 400.000kr.

Jag tror det hade gott fint med även med 350.000 andra gången. Kanske hade blivit erbjuden dock en ränta på 1-1,5% högre. Under 200.000 verkar bankerna inte se någon risk om man har årsinkomst över ca 400.000kr.

Vad betalar du nu i månaden för dessa 550?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp