- Meddelanden
- 673
- Mottagna reaktioner
- 379
- Poäng
- 487
Tror Kraputt har ökat skulder kontra inkomsten.Dina skulder har nog sjunkit i procentuellt kontra din inkomst
Tror Kraputt har ökat skulder kontra inkomsten.Dina skulder har nog sjunkit i procentuellt kontra din inkomst
från 1% till 0.3% genom att öka sin skuld kontra inkomst? nah nah...Tror Kraputt har ökat skulder kontra inkomsten.
Jupp. Har gått från (enligt UC) 0% belåning, eftersom inkassoskulderna inte syntes annat än indirekt hos UC, till ca 66% belåning med hänsyn till min årsinkomst. Fram till november hade jag historiskt skuldsaldo, vilket är vad jag menar med att det syntes indirekt. Skuldsaldot syntes hos UC, men inte skulderna. Noteringarna om skuldsaldot försvann i början av november, och då gick jag från 5% hos UC till 0.5%. I december, när jag fick mitt blanco steg mitt UC till 1%, så det var den initiala reaktionen hos UC till min skuldnivå. Och nu, utan att jag gjort någonting alls sjönk det till 0,3%.Från inkasso till blancolån
Kollar du kreddy? Dom verkar ha x antal dagars glapp tills dom uppdaterat borttagen ff.Vet ni om betyget endast uppdateras vardagar om en FF försvinner under helgen? Om inte så gjorde 3 FF till 2 ingen skillnad
Nej loggade in på hemsidan. Först vid midnatt sen 07 och framåt. 08 försvann förfrågan där, men betyget är samma.Kollar du kreddy? Dom verkar ha x antal dagars glapp tills dom uppdaterat borttagen ff.
Oklart om betyget uppdateras omgående när förfrågan försvinner eller om den ändras runt 17e eller vad det brukar vara.Nej loggade in på hemsidan. Först vid midnatt sen 07 och framåt. 08 försvann förfrågan där, men betyget är samma.
Om jag minns rätt så brukade betyget ändras när FF tillkom eller försvann direkt förut, men de har ju ändrat så mkt på sistone!Oklart om betyget uppdateras omgående när förfrågan försvinner eller om den ändras runt 17e eller vad det brukar vara.
Jag betalade in 300kr på northmills kontokredit, det uppdaterades dagen efter och betyget rörde sig neråt då iallafall. Men osäker kring förfrågan.