Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Totalt 55k men 5000k betalade jag in förra veckan och avslutade det och 49k som är utnyttjad kommer jag betala in imorgon och sedan avsluta det. Sedan längtar jag tills uppdatering för att dessa ska vara avslutade och att jag kan söka samlingslån,
Det kommer dröja till mitten av juli för att din avslutade kredit att inte synas på UC.

Om jag avslutar krediten nu, finns det ändå inte en chans att det avslutas vid uppdateringen nu den 20?
troligtvis försent, men alla banker rapporterar inte exakt vid månadsskiftet, Santander rapporterar cirka en vecka in på nya månaden till exempel

Jag ska ringa northmill och tvinga dom att rapportera tidigt. :facejoy: Ska vara så jobbig tills det syns som avslutad.
Hjälper inte mycket om UC inte gör något med uppdateringen förrän månaden efter. De har ju sina brytdatum på vissa inrapporteringar. Juli kommer att vara en bra månad för samlingslån :)

Hjälper inte mycket om UC inte gör något med uppdateringen förrän månaden efter. De har ju sina brytdatum på vissa inrapporteringar. Juli kommer att vara en bra månad för samlingslån :)
Tack! Dina svar är alltid så motiverande!

Mitt betyg är i stort sett oförändrat sedan två månader tillbaka trots tre ff färre och extra amorteringar på krediter. Förväntar mig inget dramatiskt men hoppades komma med i Uc risk med ett par procentenheter från 10,9%.

Den 31 maj hade jag 8.8% på UC (med 517). Då hade jag också fem ff. En ff försvann den 1 juni, och 1 ff försvann den 3 juni. I samband med att ff försvann den 1 juni fick jag 8.6%. Efter att den andra försvann hände ingenting. Nästa ff försvinner den 12 juni, och en försvinner den 22 juni. Den sista försvinner den 7 juli. Jag förväntar mig inte att någonting ska förändras alls.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp