O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
men jag förstår inte har ni inte följt den andra tråden om detta bolag??????
ändå söker ni hos dessa.detta bolag ligger ute på blocket.och det är samma som sweakredit.
vi var ju flera i den tråden som var ja vad säger man upprörda på detta bolag.
så jag tycker man ska inte klaga på att smskostnaden är dragen och inga pengar kommer.
ändå söker ni hos dessa.detta bolag ligger ute på blocket.och det är samma som sweakredit.
vi var ju flera i den tråden som var ja vad säger man upprörda på detta bolag.
så jag tycker man ska inte klaga på att smskostnaden är dragen och inga pengar kommer.
OM ni vore seriösa så skulle det i alla fall ha gått ut ett mail till alla de ni har lurat om att TYVÄRR våra pengar är slut och att vi inte kan låna ut till er just nu. INGENTING hörde man tillbaka och alla som har sökt är inte sånna som går in här på detta forum och läser. En liten notis på er sida kanske? Eller ett sms eller mail till alla de som väntar på svar att tyvärr har vi slut på pengar och att vi kan inte låna ut!!?? Så jag tror ändå.... eller jag är rätt så säker... på att er avsikt var att lura folk på smspengar. Jag hoppas att ni hade en trevlig helg för de pengarna! Och eftersom ni verkar långt ifrån seriösa så har jag gjort en anmälan!!!