Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Minikrediten samma som Sweakredit?

minikrediten är bluff sökte idag dom har inte svarat seriös bolag svarar inom en timme nu kostade detta mig 25kr sms men jag hoppas att inte flera söker dom är bara efter sms pengar

minikrediten

Hur kan man göra så, man bör polis anmälla de och hur kan man få tillstaånd överhuvudtaget. Det är bedrägeri anser jag.

minikrediten.se

är det någon som ringt det tel.nr som står att man kontakta dom på? Den personen har många telnr listade på sig och tillhör någon som bor i Töcksfors...

Minikredit

Hej,
Jag har varit med och startat Minikrediten.
Vi trodde inte att det skulle bli så stort med ansökningar osv!
Vi har pengar utlånade men tyvärr så är kapitalet slut!
Anmälan till Fi är gjort och är betald. Bolaget heter starplattan för att den är färdig köpt.
Vår avsikt är absolut inte att lura folk på 20 kronor då vi har satsat. Mycket pengar på det här!

minikrediten

jaja, hade det varit seriöst hade det skickats ut både bekräftelse på att ansökan mottagits, samt svar oavsett ja eller nej.

Inte samma koncept, de ÄR Sweakredit. Bara att läsa tråden om Sweakredit, mitt råd är iaf att hålla sig undan då de inte sköter ärendena på rätt sätt enligt mig.

Stängt tillsvidare står det på deras hemsida haha det är så man skrattar i hjäl sig

stängning efter kontakt

Vederbörande ändrade sidans status när jag lyckades få tag på dem. Han visste inte att det stod 19 sept samt så att inga sms avgifter skulle kosta kunden då de ej fick dessa pengar?! Nåja nu vet ni att ni INTE ska söka!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp