Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

minifinans.se, kommer de att öppna

Din låneansökan för sökt belopp kunde inte godkännas.
Men vi har däremot beviljat ett lägre lån på:

3000 kr
För att ditt lån ska utbetalas måste uppläggningsavgiften på 395 kr betalas genom att skicka ett SMS till 72550.

Detta var ju märkligt, 395 i upplägningsavgift bara sådär?

Testade och fick samma svar. Nog för att min ekonomi är usel men inte skitar jag ner min mobil räkning med 395kr för att kanske få låna 3000. Nu stod det visserligen att jag var godkäng att få låna 3000 kr men jag ät tillrytillrä livserlivserfaren för att fatta att det där givetvis är Generalbluff. Jag skrev ett mail till dem, att de gärna får skicka över 3000kr så ska jag gladeligen betala extra 395kr i samband med att jag betalar tillbaka de 3000kr.

Testade och fick samma svar. Nog för att min ekonomi är usel men inte skitar jag ner min mobil räkning med 395kr för att kanske få låna 3000. Nu stod det visserligen att jag var godkäng att få låna 3000 kr men jag ät tillrytillrä livserlivserfaren för att fatta att det där givetvis är Generalbluff. Jag skrev ett mail till dem, att de gärna får skicka över 3000kr så ska jag gladeligen betala extra 395kr i samband med att jag betalar tillbaka de 3000kr.

Nej sluta smutskasta hej vilt. Har lånat av dessa 4 gånger totalt. Har återbetalt hela lånet efter någon månad för att sedan lånat efter någon månad igen. Dessa har fungerar utmärkt för mig varje gång och svarar på mailen inom en timme. Första gången ringde dom men inte följande gånger. Alltid fått pengarna samma dag som jag gjort ansökan och aldrig varit några konstigheter.

Så ett exempel när jag lånat pengar en månad av dom så fick jag betala 395 kr i uppläggningsavgift sen var det 59 kr eller något i AVI avgift så att låna 5000 för runt 450 kr på en månad är väl ändå bättre än dom flesta andra sidor?

Så ett exempel när jag lånat pengar en månad av dom så fick jag betala 395 kr i uppläggningsavgift sen var det 59 kr eller något i AVI avgift så att låna 5000 för runt 450 kr på en månad är väl ändå bättre än dom flesta andra sidor?
Jag har blivit lurad så tidigare, kommer inte ihåg vilken aktör det var, det är så länge sedan, att betala 395 eller om det var 495 i förskott och sedan står man där utan att få lån utbetalt, vore mer anständigt att lägga det på fakturan man får efter man fått lånet utbetalt.

Jag har blivit lurad så tidigare, kommer inte ihåg vilken aktör det var, det är så länge sedan, att betala 395 eller om det var 495 i förskott och sedan står man där utan att få lån utbetalt, vore mer anständigt att lägga det på fakturan man får efter man fått lånet utbetalt.

Okej det var tråkigt att höra men dessa har aldrig krånglat för mig och har tillstånd av finansinspektionen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp