- Meddelanden
- 963
- Mottagna reaktioner
- 373
- Poäng
- 487
Tack för info!Brutus, Superexpress & Cashisking är samma postare. Kommer från samma ip.
Tack för info!Brutus, Superexpress & Cashisking är samma postare. Kommer från samma ip.
Brutus, Superexpress & Cashisking är samma postare. Kommer från samma ip.
Testade och fick samma svar. Nog för att min ekonomi är usel men inte skitar jag ner min mobil räkning med 395kr för att kanske få låna 3000. Nu stod det visserligen att jag var godkäng att få låna 3000 kr men jag ät tillrytillrä livserlivserfaren för att fatta att det där givetvis är Generalbluff. Jag skrev ett mail till dem, att de gärna får skicka över 3000kr så ska jag gladeligen betala extra 395kr i samband med att jag betalar tillbaka de 3000kr.
Jag har blivit lurad så tidigare, kommer inte ihåg vilken aktör det var, det är så länge sedan, att betala 395 eller om det var 495 i förskott och sedan står man där utan att få lån utbetalt, vore mer anständigt att lägga det på fakturan man får efter man fått lånet utbetalt.Så ett exempel när jag lånat pengar en månad av dom så fick jag betala 395 kr i uppläggningsavgift sen var det 59 kr eller något i AVI avgift så att låna 5000 för runt 450 kr på en månad är väl ändå bättre än dom flesta andra sidor?
Jag har blivit lurad så tidigare, kommer inte ihåg vilken aktör det var, det är så länge sedan, att betala 395 eller om det var 495 i förskott och sedan står man där utan att få lån utbetalt, vore mer anständigt att lägga det på fakturan man får efter man fått lånet utbetalt.
Minifinans har fungerat för mig ocksåOkej det var tråkigt att höra men dessa har aldrig krånglat för mig och har tillstånd av finansinspektionen.