Hur ansökningarna in ens? Det står för min del att lånebelopp är ej ifylld även om jag har gjort det. Provat 100 ggr men det bli fel ändåNi som har ansökt, vilken kreditupplysning använder de sig av?![]()
Hur ansökningarna in ens? Det står för min del att lånebelopp är ej ifylld även om jag har gjort det. Provat 100 ggr men det bli fel ändåNi som har ansökt, vilken kreditupplysning använder de sig av?![]()
Använder du safari? Isåfall ändra till chrome.Hur ansökningarna in ens? Det står för min del att lånebelopp är ej ifylld även om jag har gjort det. Provat 100 ggr men det bli fel ändå
King tack det gick braAnvänder du safari? Isåfall ändra till chrome.
Samma här.Fick Avslag
Så du tog ett lån?Haha ska inte klaga. Testade ändå, gick med 3000.
Kolla stavningen
Uppläggningsavgift500 SEK...sitter ihop ihop.
På hemsidan står det 595, här står det 500. Bara tacka och ta emot!
Va det inte du som inte var ”desperat efter pengar” och som skulle ”lägga ned nu”? No hard feelings men väljer man att låna med dessa villkor är man desperat efter pengar.Haha ska inte klaga. Testade ändå, gick med 3000.
Kolla stavningen
Uppläggningsavgift500 SEK...sitter ihop ihop.
På hemsidan står det 595, här står det 500. Bara tacka och ta emot!
Det stämmer jag tror dock att 90 % av alla här minst är desperata efter pengar. Jag tänkte om, har en skuld jag behöver betala om 35000 som ligger som betalningsföreläggande just nu. Jag hade tänkt att försök lösa merparten med ett annat lån, men fick till min besvikelse avslag.Va det inte du som inte var ”desperat efter pengar” och som skulle ”lägga ned nu”? No hard feelings men väljer man att låna med dessa villkor är man desperat efter pengar.