Alltså snor dom 470 kronor cirka.Läste i villkoren .10 där står allt om BF och avgiften återbetals - 125 kr
Du kommer garanterat få tillbaka dom, det är ju självklart att dom inte kan ta dom pengarna av dig utan att du får tillgång till deras tjänst. Jag hamnade i samma sits förra gången de var aktiva, blev först beviljad och skickade sms men avslag efter slutgiltig kontroll... uppläggningsavgift blev insatta på mitt bankkonto några dagar efter.Ja, ingen är väl förvånad.
Alltså jag visste att jag hade förelägganden.
Men det stod att allt var godkänt trots det och att pengarna skulle betalas ut ”inom kort” stod ingenting om någon sista kontroll. Det är något dom la till nu.
Jaja, de tjänar iallafall 500-595 på alla som sökte igår och idag med förelägganden. Är väl säkert 50 000 bara där de tjänat.
Okej fast det står ju att man får reducerat tillbaka, 125 kronor vad jag förstod.Du kommer garanterat få tillbaka dom, det är ju självklart att dom inte kan ta dom pengarna av dig utan att du får tillgång till deras tjänst. Jag hamnade i samma sits förra gången de var aktiva, blev först beviljad och skickade sms men avslag efter slutgiltig kontroll... uppläggningsavgift blev insatta på mitt bankkonto några dagar efter.
Isf lär det vara det du betalade -125kr..Okej fast det står ju att man får reducerat tillbaka, 125 kronor vad jag förstod.
Vet inte. Hur som helst har de ju antingen snott 125 kr eller cirka 375-470 kronor.Isf lär det vara det du betalade -125kr..
De behöver inte ens lån ut pengar, de kommer tjäna bra på ansökningar bara.Vet inte. Hur som helst har de ju antingen snott 125 kr eller cirka 375-470 kronor.
Smart koncept ju.De behöver inte ens lån ut pengar, de kommer tjäna bra på ansökningar bara.
Då får jag ta på mig att jag missat det, men det är oavsett vad riktigt fult gjort.Dom drar av 125 kr antar att den tjänsten kostar x antal pengar allt står i villkoren. Dvs man får tillbaka 500-125= 375kr eftersom 500 dras på mobilen. Dom är ganska uppriktiga med villkor osv bara att man får leta som en idiot